Зв'язатися з нами

Запити на обслуговування

Якщо ви маєте несправний виріб чи якісь запитання щодо обслуговування, звертайтеся до свого дилера чи до особи, яка виконувала монтаж. Можна також зареєструвати несправний виріб безпосередньо тут. Щоб зареєструвати несправний виріб, потрібно спочатку зареєструватися в електронній сервісній службі Sharp  e-Service. Для цього натисніть кнопку Зареєструватися у віконці Sharp eService. У службі eService потрібно ввести деяку інформацію. Після отримання ваших даних для входу вам буде надано доступ у цю зону. Після цього слід буде натиснути кнопку Увійти в віконці Sharp eService.

Після продажна підтримка — звертайтеся до нас

Якщо у вас виникли якісь запитання щодо

- модулів сонячних батарей,
- систем акумуляторного живлення,
- керування енергоспоживанням,
- світлодіодного освітлення,

надішліть нам повідомлення за допомогою контактної форми:

Модулі сонячних батарей – Умови гарантії

Ваш модуль сонячних батарей SHARP виготовлено у відповідності до найвищих стандартів обережності, уваги і якості.

Якщо вам потрібно одержати гарантійний талон виробника для свого виробу, виберіть тип свого виробу в зоні виробів.

Якщо вам потрібні більш ранні гарантійні талони виробника, звертайтеся до нас.

Майте на увазі, що гарантійний талон виробника жодним чином не впливає на гарантію, передбачену законодавством і надану дилером.

Модулі сонячних батарей – Заміна і повторне ввімкнення

Вам потрібен модуль сонячної батареї Sharp старої моделі? Компанія Sharp має складські запаси сумісних модулів, які пасують до серій, що знято з виробництва. Надішліть нам повідомлення за допомогою контактної форми: