Зв'язатися з нами

Sharpdesk Mobile

Система мобільного друку та сканування Sharp для популярних мобільних пристроїв з операційними системами iOS, Android™та Windows® 
Оптимізуйте переваги мобільної роботи з  Sharpdesk Mobile — новітнім потужним застосунком Sharp для сканування та друку. Користувачі можуть підключатися до підтримуваних БФП Sharp через бездротову мережу зі своїх пристроїв на iOS, Android™ чи Windows®, щоб без перешкод друкувати, просто сканувати чи  легко працювати з іншими застосунками.

Оптимізуйте свою мобільну роботу за допомогою Sharp

Безперешкодний друк

З'єднайтеся з бездротовою мережею, виберіть документ, перегляньте та надрукуйте його безпосередньо на підтримуваному БФП Sharp зі свого мобільного пристрою на базі iOS, Android чи Windows.

Спрощене сканування

Скануйте друковані документи просто з БФП Sharp, отримуючи легкодоступні файли PDF, JPEG, TIFF чи PNG. Профіль мобільного пристрою можна зберегти у списку БФП “scan-to” (Куди сканувати), що забезпечуватиме легкий доступ.

Проста робота з іншими застосунками

Sharpdesk Mobile дозволяє просто передавати файли в інші застосунки. Користувачі можуть додавати файли до електронних повідомлень, передавати документи та друкувати файли з інших підтримуваних застосунків.

Можливості

Підтримувані мобільні пристрої

  • Мобільні пристрої на базі iOS* з операційними системами iOS 6, 7 і 8
  • Мобільні пристрої на базі Android з операційними системами Android™ 2,3, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3 і 4.4.
    • Рекомендована роздільна здатність екрана: 800 x 480 пікселів та вище
  • Мобільні пристрої на базі Windows з операційними системами:
    • V1.2.3: Windows® 8 Pro, Windows® 8 Enterprise, Windows® 8.1 Pro, Windows® 8.1 Enterprise, Windows® RT і Windows® RT 8.1
    • V2.1.1: Windows® 8.1 Pro, Windows® 8.1 Enterprise і Windows® RT 8.1
    • Мінімальні вимоги до системи: процесор 1 ГГц, ОЗП 1 ГБ, вільний дисковий простір 20 МБ, роздільна здатність екрана 1024 x 768 пікселів, можливість графічного відображення інформації DirectX® 9.  Рекомендована роздільна здатність екрана: 1366 x 768 пікселів. Рекомендується наявність сенсорного екрана.

Підтримувані формати файлів

  • PDF**, Encrypted PDF**, Compact PDF**
  • TIFF
  • PNG***
  • JPEG

 

** Для автоматичного виявлення підтримуваних БФП має бути ввімкнено функцію Bonjour
** Для друку файлів PDF необхідна наявність пакету PostScript Expansion Kit
*** Мобільні пристрої на базі Windows не підтримують формат PNG

Технічні характеристики

Друк

  • Зручний друк файлів PDF, JPEG,TIFF або PNG з мобільних пристроїв iOS, Android™ або Windows®
  • Друкування файлів з підтримуваних мобільних застосунків
  • Легкий друк текстів, додатків до електронної пошти і веб-сторінок із підтримуваних мобільних пристроїв

Сканувати й передати

  • Сканування та збереження файлів з підтримуваного БФП на мобільний пристрій під керуванням ОС iOS, Android™ чи Windows®
  • Усі налаштування та керуванням процесом сканування можна здійснювати з підтримуваного мобільного пристрою
  • Швидке відправлення сканованих файлів електронною поштою з підтримуваного мобільного пристрою
  • Передавання сканованих файлів до інших мобільних застосунків

Налаштування

  • Завантаження безкоштовних застосунків із Apple App Store, Google Play™ та Windows® Store
  • Автоматичне виявлення та підключення до підтримуваного БФП Sharp
  • Ручне додавання підтримуваного БФП Sharp
  • Не потребує встановлення драйверів
  • Поліпшена безпека завдяки автентифікації користувачів

Запитання та відповіді

  • Загальна інформація

    Запитання 1. Мені не вдається завантажити і встановити на свій пристрій Sharpdesk Mobile.

    Перевірте, чи підтримує Sharpdesk Mobile версію ОС, яка використовується на вашому мобільному пристрої. Якщо можливо, оновіть ОС пристрою до версії, яку підтримує Sharpdesk Mobile (див. веб-сторінку підтримки).

     

    Запитання 2. На пристроях із ОС Android/Windows виконання функції Find Printers/Scanners (Пошук принтерів і сканерів) триває дуже довго.

    Якщо до того ж сегменту мережі підключено дуже багато пристроїв SNMP, автоматичний пошук триватиме дуже довго (приблизно 10 секунд для кожного пристрою). Мережеві принтери та сканери здебільшого підтримують SNMP.

     

    Запитання 3. Не видно вкладки деяких даних у списку сканованих файлів.

    1. Якщо обсяг пам’яті (ОЗП) є недостатнім, зображення мініатюри не створюється. У такому разі відображається мініатюра за промовчанням. Як правило, якщо виконати сканування документа з меншою роздільною здатністю чи з більшим ступенем стискання, Sharpdesk Mobile зможе створити мініатюру. Тим не менш, функції Print (Друк), Attach to E-mail (Додавання до електронного повідомлення), Send to Another App (Надсилання в інший застосунок) і Manage Files (Файлові операції) працюють із таким зображенням нормально.
    2. Цей застосунок не може створювати мініатюри чи здійснювати попередній показ деяких файлів, навіть якщо цей застосунок може підтримувати такі функції. Див. додаток.

    Запитання 4. Мініатюри деяких файлів у переліку сканованих даних (наприклад, образ зображення) на пристроях iOS зіпсовані.

    Деякі зображення мініатюр файлів PDF, які створено не шляхом сканування, можуть дути зіпсованими. Тим не менш, функції Print (Друк), Attach to E-mail (Додавання до електронного повідомлення), Send to Another App (Надсилання в інший застосунок) і Manage Files (Файлові операції) працюють із таким зображенням нормально.

    Запитання 5. Коли вибираєш файл для попереднього перегляду, виходить повідомлення: Can’t preview an image (Попередній перегляд зображення неможливий).

    1. Якщо обсяг пам’яті (ОЗП) є недостатнім, зображення для попереднього перегляду не створюється. Якщо ззакрити непотрібні застосунки, Sharpdesk Mobile зможе створити зображення для попереднього перегляду. Тим не менш, функції Print (Друк), Attach to E-mail (Додавання до електронного повідомлення), Send to Another App (Надсилання в інший застосунок) і Manage Files (Файлові операції) працюють із таким зображенням нормально.
    2. Див. відповідь 2 на запитання 1-3.

    Запитання 6. На пристроях iOS не вдається вмістити зображення попереднього перегляду на екрані, навіть зменшивши його до найменших розмірів.

    Таке може відбуватися в iOS 4.3. Оновивши iOS до версії з 5 по 7, цю проблему можна усунути. Тим не менш, функції Print (Друк), Attach to E-mail (Додавання до електронного повідомлення), Send to Another App (Надсилання в інший застосунок) і Manage Files (Файлові операції) працюють із таким зображенням нормально.

    Запитання 7. На пристроях з ОС iOS, оновленою до версії iOS 6, неможливо користуватися функціями друку та сканування.

    1. Відомо, що мережа Wi-Fi роз'єднується одразу після з'єднання. У такому випадку одним зі способів усунення цієї проблеми є вилучення налаштувань мережі Wi-Fi та виконання повторного з'єднання. Інший спосіб: відкрити меню  Settings (Параметри) > General (Загальні) > Reset (Скид) > Reset Network Settings (Скид параметрів мережі). У спливаючому вікні натисніть кнопку Reset (Скид) і повторно встановіть налаштування мережі.
    2. Перевірте версію Sharpdesk Mobile на своєму мобільному пристрої та, якщо потрібно, оновіть її до найновішої версії.

    Запитання 8. На пристроях Windows 8/RT під час роботи цього застосунку інший застосунок можна вирівняти за краєм екрана, але працювати з ним не можна, якщо розмір вікна цього застосунку на екрані менший.

    Користуватися цим застосунком у зменшеному розмірі неможливо. Пересуньте розділювач так, щоб встановити обернене співвідношення розмірів.

     

    Запитання 9. Як відобразити інформацію про версію та довідку на пристроях під Windows?

    Проведіть пальцем від правого краю екрана. Відкриється позначка. У позначці виберіть пункт Settings (Параметри). Щоб відобразити версію, виберіть вкладку Permissions (Дозволи) (About на пристроях Windows 8.1/RT 8.1). Щоб відобразити довідку, виберіть Help (Довідка).

     

    Запитання 10. Буває, що застосунок зависає чи втрачає стійкість.

    Якщо у цей застосунок відскановано великі файли, він може використовувати вільну пам’ять пристрою до певної межі. У такому разі можуть відбуватися згадані явища. Це призводить до помилок під час сканування, друку та виконання застосунку.

  • Налаштування застосунку

    Запитання 1. Натискання кнопки “Find Printers/Scanners” (Знайти принтери/сканери) у вікні “Set Up Printer/Scanner” (Налаштувати принтери/сканери) не призводить до відображення якихось принтерів чи сканерів.

    1. Принтери/сканери мають бути розташовані в тому самому сегменті мережі, що й підтримуваний мобільний пристрій. Якщо вони підключені до різних сегментів мережі, спробуйте додати принтер/сканер вручну, натиснувши кнопку “Add Manually” (Додати вручну), та ввести IP-адресу принтера/сканера.
    2. Перевірте, чи правильно налаштовано конфігурацію Public Get Community (Спільнота публічного отримання) та Enter Community String(s) (Введіть рядки спільноти) у пункті меню Settings (Параметри) - Application Settings (Параметри застосунків) - SNMP Settings (Параметри SNMP).

     

    Запимтання 2. Не вдається виконати друк/сканування за допомогою принтера/сканера, IP-адреса якого була додана за допомогою кнопки “Add Manually” (Додати вручну).

    1. Переконайтеся, що на сегментах мережі, до яких підключено підтримуваний мобільний пристрій та принтер/сканер, увімкнено функції HTTP та FTP (або Raw print — Друк без обробки). У певних середовищах може бути необхідна автентифікація чи налаштування проксі для мережі.
    2. Можливо, номер порту, який налаштовано на принтері, відрізняється від номера порту, введеним у меню Add Manually (Додати вручну) на пристрої (за промовчанням, це 21 або 9100). Перевірте, який номер порту встановлено на принтері, і змініть конфігурацію пристрою. Щоб перевірити номер порту на принтері, слід перейти на сторінку принтера за допомогою веб-браузера і знайдіть номер порту, що встановлено в пункті Application Settings (Параметри застосунку) - Setting for Print from the PC (Параметри для друку з ПК) (якщо прапорець Use Raw Print (Застосовувати друк без обробки) у вкладці Application Settings (Параметри застосунку) встановлено); якщо ж цей прапорець не встановлено, номер порту слід дивитися в пункті Network Settings (Параметри мережі) - Print Port Settings (Параметри порту друку) - вкладка Raw (Без обробки).

    Запитання 3. У пункті Add Manually (Додати вручну) можна додати IP-адресу того ж принтера чи сканера, який уже був у переліку. (Існує більше ніж 2 принтери чи сканери з однаковою IP-адресою, але різними іменами.)

    Це відповідає характеристикам Sharpdesk Mobile. Якщо принтер чи сканер було додано вручну, ім’я принтера чи сканера збігається з його IP-адресою. Якщо ж принтер чи сканер було додано за допомогою кнопки (Знайти принтери/сканери), ім’я відповідає встановленому на принтері чи сканері. Можна додавати тільки різні імена.

  • Сканування

    Запитання 1. Не вдається виконати задачу сканування з мобільного пристрою.

    1. Ця функція не підтримується на вибраному принтері чи сканері. Підтримувані моделі перелічено на веб-сайті. Може знадобитися оновлення мікропрограмного забезпечення.
    2. На панелі керування сканером відображається екран Home (Початковий).
    3. Якщо на сканері неможливо користуватися HTTP, він не зможе надіслати скановані дані у цей застосунок. Перейдіть за допомогою веб-браузера на своєму ПК на веб-сторінку сканера. Перевірте, чи встановлено параметр [HTTP] в меню Security Settings (Параметри безпеки) - Port Control (Керування портами) - Server Port (Порт сервера). Якщо встановлено модуль зв’язку застосунків (MX-AMX2) чи модуль зовнішніх облікових записів (MX-AMX3), , переконайтесь у тому, що також встановлено параметр [HTTP] у вкладці Sharp OSA(Extended Platform) [Sharp OSA (розширена платформа)] меню Security Settings (Параметри безпеки) - Port Control (Керування портами) - Server Port (Порт сервера).
    4. У версії V1.2.3 ця функція для Windows не підтримується.

     

    Після натискання кнопки “Scan from” (Сканувати з [назва сканера]), щоб почати отримання даних сканування, та після натискання кнопки “Registering profile” (Реєстрація профілю) з'являється повідомлення: “Profile Registration Failed” (Невдала реєстрація профілю), і Sharpdesk Mobile не переходить у стан очікування.

    1. Див. відповідь 1 на запитання 2-2.
    2. Якщо на панелі керування сканером відобразити перехід адресної книги, реєстрація профілю не відбудеться. Користуйтесь панеллю таким чином, щоб не відображати перелік адресної книги (наприклад, з екрана Copy (Копіювання) чи Home (Початковий)), і повторіть сканування.
    3. Див. відповідь 3 на запитання 3-1.
    4. Якщо на сканері неможливо користуватися HTTP, він не зможе надіслати скановані дані у цей застосунок. Перейдіть за допомогою веб-браузера на своєму ПК на веб-сторінку сканера. Перевірте, чи встановлено параметр [HTTP] в меню Security Settings (Параметри безпеки) - Port Control (Керування портами) - Server Port (Порт сервера).

     

    Запитання 3. Якщо для отримання даних зі сканера використовується кнопка Scan from (scanner name) (Сканувати з [назва сканера]), то після натискання кнопки “Registering profile” (Реєстрація профілю виводиться повідомлення: “Your Profile is already registered with the selected MFP. Would you like to overwrite it?” (Такий профіль уже зареєстровано на вибраному БФП. Замінити?).

    В адресній книзі сканера вже зареєстровано ім’я, що збігається з заданим у полі Display name (Відображуване ім’я) Sharpdesk Mobile. Якщо користувач колись користувався застосунком Sharpdesk Mobile із вимкненим параметром Profile Automatic Delete (Автоматичне вилучення профілю), натисніть кнопку Overwrite (Замінити), щоб продовжити роботу.

    Якщо це ім’я було зареєстровано в адресній книзі сканера до того, як користувач почав користуватися Sharpdesk Mobile, у цьому сканері, можливо, вже записано ПК, яким користується цей користувач, або електронна адреса користувача. У такому разі слід перервати процес, натиснувши кнопку Cancel (Скасувати), відредагувати поле Display name (Відображуване ім’я) у Sharpdesk Mobile і повторити спробу.

    Запитання 4. Посилання на мій пристрій після одержання даних залишилося в адресній книзі сканера.

    Відкривши меню Top (Найвище), увійдіть у пункт Setting (Налаштування) і Application Settings (Параметри застосунків). Перевірте, чи встановлено параметр Profile Automatic Delete (Автоматичне видалення параметрів) у стан O(OFF) (Вимкнено). Якщо його встановлено у стан I(ON) (Увімкнено), змініть його значення на протилежне O(OFF). Запис, що залишився к сканері, можна видалити, перейшовши до адресної книги [Address Book] на веб-сторінці сканера.

     

    Запитання 5. Після отримання даних сканування з'являється повідомлення: “Profile Registration Failed” (Невдала реєстрація профілю).

    1. Таке може траплятися, якщо одразу після натискання кнопки сканера Start (Пуск) на панелі керування відображається адресна книга. У такому разі скановані дані було успішно отримано пристроєм.
    2. Перейдіть за допомогою веб-браузера на своєму ПК на сторінку сканера. Якщо в меню System Settings (Параметри системи) - Image Send Settings (Параметри надсилання зображень) - Operation Settings (Робочі параметри) у вкладці Default Settings (Параметри за промовчанням) встановлено прапорець Hold Settings for a while after scanning has been completed (Зберігати параметри протягом певного часу після сканування), зніміть цей прапорець.
    3. Якщо проблему не вдалось усунути жодним із цих способів, увійдіть у меню Settings (Параметри) - Application Settings (Параметри застосунку) і встановіть параметр Profile Automatic Delete (Автоматичне видалення параметрів) у стан O(OFF). Тоді це повідомлення не з’являтиметься. У той же час, жодної проблеми у тому, що профіль залишається в пам’яті сканера, нема: користувач може видалити його з адресної книги веб-сторінки сканера.

     

    Запитання 6. Оскільки пристрій користується незмінною IP-адресою, а я завжди користуюся тим самим сканером, я не хочу, щоб запис в адресній книзі було видалено.

    Відкривши меню Top (Найвище), увійдіть у пункт Setting (Налаштування) і Application Settings (Параметри застосунків). Перевірте, чи встановлено параметр Profile Automatic Delete (Автоматичне видалення параметрів) у стан O(OFF) (Вимкнено). Якщо цей параметр установлено у стан I(ON) (Увімкнено), змініть його значення на протилежне O(OFF).

     

    Запитання 7. Файл, одержаний зі сканера, не відображається у переліку в меню Print (Друк) - Attach to E-mail (Додати до електронного повідомлення), Send to Application (Надіслати в застосунок) або Manage Files (Файлові операції).

    У цих функціях може бути перелічено тільки файли, збережені у пункті Scan (Сканування). Під час попереднього перегляду одержаних результатів сканування слід виконати операцію Save (Зберегти).

     

    Запитання 8. Щодо пристроїв iOS. Мій пристрій був у стані очікування під час сканування документа, але пристрій не може одержати результати сканування або застосунок несподівано зупинився.

    Іноді може статися, що в імені файла, яке вказано у пункті Send Settings, використовується символ, який не входить у таблицю ASCII. Використовуйте в імені файла символи ASCII.

    Запитання 9. Щодо пристроїв Android. Мій пристрій був у стані очікування під час сканування документа, але пристрій не може одержати результати сканування або ім’я файла порожнє.

    Іноді може статися, що в імені файла, яке вказано у пункті Send Settings, використовується символ, який не входить у таблицю ASCII. Використовуйте в імені файла символи ASCII.

     

    Запитання 10. Щодо пристроїв Windows. Мій пристрій був у стані очікування під час сканування документа, але пристрій не може одержати результати сканування.

    1. Якщо на пристрої з ОС Windows встановлено програму мережевого сканування, отримати скановані дані може бути неможливо. Змініть номер порту у вкладці System Options (Системні параметри) програми мережевого сканування.
    2. Вхідні повідомлення зі сканера може бути заблоковано брандмауером Windows вашого пристрою. Створіть у брандмауері Windows одержувати TCP-повідомлення через порт 4687 (для цього може знадобитися допомога адміністратора).

     

    Запитання 11. Буває, що сканувати документи з великою кількістю сторінок неможливо.

    Коли під час сканування пристрій переходить у режим сну, сканування може перерватися. Відключіть на своєму пристрої налаштування режиму сну.

  • Друк

    Запитання 1. Неможливо друкувати на принтері з Sharpdesk Mobile.

    1. Перевірте, чи встановлено на принтері, з якого потрібно надрукувати файл, комплект розширення принтера.
    2. Переконайтеся, що між мережами, до яких підключено пристрій і принтер, увімкнено функції FTP або Raw print (Друк без обробки). У певних середовищах може бути необхідна автентифікація чи налаштування проксі для мережі.
    3. Змінити мережевий порт для FTP у принтері можна після пункту Find Printers/Scanners (Знайти принтери/сканери). Перевірте налаштування порту FTP, як вказано у відповіді на запитання 2-2.
    4. Якщо у принтері встановлено автентифікацію користувачів, увійдіть у пункт меню Settings (Параметри) - User Settings (Параметри користувача) і перевірте, чи правильно встановлено вхідне ім’я та пароль.
    5. Оскільки з'єднання з мережею може бути нестійким, перевірте наявність з'єднання з мережею і повторіть спробу друку.

     

    Запитання 2. Під час друку файлу PDF з'являється багато незрозумілих значків.

    1. Перевірте, чи встановлено на принтері, з якого потрібно надрукувати файл, комплект розширення принтера PS3.
    2. У рідкісних випадках може траплятися, коли після початку друку на принтері з'єднання з мережею на короткий час втрачає стійкість. (У такому разі в графах Job Queue (Черга завдань) чи Job Status (Стан завдання) на панелі керування принтером з’являється запис “unknown” (невідомо)).
    3. Таке може траплятися, коли пристрій отримує лише слабкий сигнал Wi-Fi. Уникайте таких місць; користуйтеся пристроями там, де сигнал Wi-Fi сильніший.

     

    Запитання 3. У вікні “Select File” (Оберіть файл) відображається лише перелік документів, одержаних Sharpdesk Mobile.

    Під час друку файлу, якуий було збережено з іншого застосунку, відкрийте файл з цього застосунку та надішліть його до Sharpdesk Mobile. Тоді цей файл можна буде надрукувати з Sharpdesk Mobile.

    Запитання 4.  Неможливо збільшити, зменшити чи прокрутити зображення чи файлу, призначеного для друку, під час попереднього перегляду.

    1. Якщо неможливо стягнути чи збільшити зображення, його може бути вже збільшено чи зменшено до максимуму. Якщо неможлива прокрутка, дане зображення чи файл, можливо, вже збільшено чи зменшено до розмірів екрану.
    2. Якщо використовуються пристрої iOS, виконуйте збільшення чи зменшення розтягуванням так, щоб не торкатися області над кнопкою Print to (printer name) (Друкувати на [ім’я принтера]), тобто у зоні екрана, де вкладка розташована з правого краю.

     

    Запитання 5. Коли на пристроях iOS вибрати файл на екрані Photos (Фотографії), з’являється повідомлення Reading file is failed (Неможливо прочитати файл).

    Якщо пристрій iOS працює під керуванням ОС iOS версій від 4.3 до 5, перевірте, чи встановлено параметр Location Services (Служби визначення місця) у меню Settings (Параметри) - Location Services (Служби визначення місця) у пристрої iOS у стан ON (Увімк.). Якщо пристрій iOS працює з ОС iOS 6 або 7, переконайтесь у тому, що доступ до папки Photos (Фотографії) з цього застосунку дозволено. Відобразіть перелік застосунків у папці Settings (Параметри) - Privacy (Приватність) - Photos (Фотографії), знайдіть ім’я Sharpdesk Mobile і встановіть значення параметру ON (Увімк.).

     

    Запитання 6. У версії iOS/Android цього застосунку неможливо попередньо переглянути електронне повідомлення.

    1. Переконайтесь у тому, що пристрій підключено до мережі.
    2. Переконайтесь у правильності параметрів електронної пошти у цьому застосунку. Сервер електронної пошти повинен підтримувати IMAP4.
    3. Якщо сервер електронної пошти і принтер чи сканер підключено до різних мереж, попередній перегляд може бути неможливим, коли пристрій підключено до тієї ж мережі, що і принтер. Підключіть пристрій до мережі, з якою сполучено сервер електронної пошти.

    Запитання 7. У версії iOS/Android/Windows цього застосунку неможливо надрукувати електронне повідомлення.

    1. Можливо друкувати електронні повідомлення у текстовому чи HTML форматі. Інші формати (наприклад, форматований текст) друкувати неможливо.
    2. Якщо сервер електронної пошти і принтер підключено до різних мереж, друк може бути неможливим, коли пристрій підключено до тієї ж мережі, що і сервер електронної пошти. Виберіть електронні повідомлення, які потрібно друкувати, і зє’днайте пристрій із мережею, до якої підключено принтер.

     

    Запитання 8. У версії Windows цього застосунку (версія 2.0) неможливо надрукувати електронне повідомлення.

    Поширення тексту електронної пошти з програми електронної пошти настільного комп'ютера не підтримується. Користуйтеся застосунком Mail (його можна одержати за допомогою Windows Store).

     

    Запитання 9. У версії цього застосунку для iOS/Android/Windows неможливо переглядати і друкувати веб-сторінки. Примітка: версія для Windows не підтримує перегляд веб-сторінок.

    1. Переконайтесь у тому, що пристрій підключено до мережі.
    2. Якщо веб-сервер і принтер підключено до різних мереж, пристрою може не бути надано доступ до веб-сторінки, коли пристрій підключено до тієї ж мережі, що і принтер, і навпаки. Виберіть веб-сторінки, які потрібно друкувати, і зє’днайте пристрій із мережею, до якої підключено принтер.
    3. Переглядати можливо тільки веб-сторінки, створені у форматі HTML. Друкувати веб-сторінки, які неможливо переглянути за допомогою цього застосунку, також неможливо. Однак веб-сторінки, створені у форматі HTML, можна переглядати і друкувати, навіть якщо вони не мають розширення .html (або .html).

     

    Запитання 10. У версії Windows цього застосунку (версія 2.0) неможливо надрукувати веб-сторінку.

    Поширення веб-сторінки з веб-браузера настільного комп'ютера не підтримується. Користуйтеся застосунком Internet Explorer (його можна одержати за допомогою Windows Store).

  • Додати до електронного повідомлення

    Запитснна 1. Коли, обравши файл, натискаєш кнопку “Attach to E-mail” (Додати до електронного повідомлення), поштовий застосунок запускається, але прикріплене зображення виглядає довшим по горизонталі (по вертикалі).

    Згідно з характеристиками поштового застосунку, він може відображати з неправильним форматним співвідношенням зображення, які мають певні значення форматного співвідношення. Прикріплене зображення надсилається з належним форматним співвідношенням.

  • Надсилання в застосунок

    Запитання 1. Застосунок, якому я хочу передати даний файл, не відображається у списку, коли я вибираю файл і натискаю кнопку “Send to Application” (Передати застосунку).

    1. Sharpdesk Mobile підтримує тільки формати JPEG, TIFF, PDF (у тому числі PDF із великим коефіцієнтом стискання та зашифровані PDF) та PNG (окрім V1.2.3 у версії Windows). У переліку Send to Application (Передати застосунку) відображаються ті застосунки, яким Sharpdesk Mobile може передати файли зазначених форматів. Про те, з якими форматами файлів працюють певні застосунки, можна дізнатись у відповідній документації.
    2. Якщо пристрій iOS працює з ОС iOS версії 5 або нижче, відображається не більше лише 9 застосунків. Якщо Sharpdesk Mobile не відображається, видаліть непотрібні застосунки.
  • Друк із іншого застосунку

    Запитання 1. Якщо використовується ОС Windows, деякі застосунки поширюють не сам вибраний файл, а лише посилання на нього. У такому разі Sharpdesk Mobile не зз’являється у позначці Share (Поширити), оскільки він не може працювати з посиланням на файл.

    1. Sharpdesk Mobile підтримує тільки формати JPEG, TIFF, PDF (у тому числі PDF із великим коефіцієнтом стискання та зашифровані PDF) та PNG (окрім V1.2.3 у версії Windows). Якщо надсилати файл одного з цих форматів, назва Sharpdesk Mobile відображається.
    2. Якщо пристрій iOS працює з ОС iOS версії 5 або нижче, відображається не більше лише 9 застосунків. Якщо Sharpdesk Mobile не відображається, видаліть непотрібні застосунки.
    3. Якщо використовується ОС Windows, деякі застосунки поширюють не сам вибраний файл, а лише посилання на нього. У такому разі Sharpdesk Mobile не зз’являється у позначці Share (Поширити), оскільки він не може працювати з посиланням на файл.
  • Файлові операції

    Запитання 1. На пристрої з ОС Windows неможливо видалити папку.

    Якщо папка містить файли не підтримуваних форматів (наприклад, DOC або TXT), видалити її неможливо (з’являється повідомлення про помилку).

     

    Запитання 2. На пристрої з ОС Windows неможливо перемістити файл або папку.

    Якщо у папці призначення містяться папки або файли з таким самим ім’ям, перемістити файли або папки у таку папку неможливо (з’являється повідомлення про помилку).

Керівництво користувача

Щоб дізнатися, як додати принтер/сканер, надрукувати документ чи фотографію, сканувати в Sharpdesk Mobile, відправляти електронною поштою збережені файли чи передавати файли іншим мобільним застосункам, клацніть розташоване нижче посилання для перегляду простого покрокового керівництва користувача для роботи з iPhone, iPad чи з пристроями на базі Android*.